20.06.2006
To jsou slova šéfa Generálního ředitelství Evropské komise Clause Haugaarda Sørensena, který se na konci dubna zúčastnil pražského setkání pracovní skupiny Club of Venice.
Můžete představit komunikační nástroje, jež Evropská komise (EK) využívá k přiblížení EU občanům?
ČR realizuje komunikační strategii založenou na propojeném informačním systému (Eurocentra, Eurofon, Euroskop). Jak se EK dívá na aktivity ČR?
Jak hodnotíte realizaci Plánu D v členských státech? Lze pozorovat rozdíly mezi jednotlivými zeměmi?
Roli EK v komunikačních aktivitách ohledně EU můžeme tedy chápat spíše jako koordinační?
Říkáte živit, myslíte tím finančně podporovat?
Za rozhovor děkuje Leona Heczková, Odbor pro informování o evropských záležitostech Úřadu vlády ČR
Zdroj: Eurokurýr
Autor: Leona Heczková