- akce již proběhla.
Europe Direct Karlovy Vary – začínáme!
1. května, 2021 | 00:01 - 23:59
Otvíráme krajské středisko v Karlovarském kraji
Od 1. května 2021 bude fungovat Eurocentrum Karlovy Vary jako hostitelská organizace pro krajské středisko sítě Europe Direct. Kontaktní centra Europe Direct provozuje Evropská komise.
Jsme schopni vám
- poskytnout okamžitou odpověď na všeobecné otázky týkající se EU
- pomoci s orientací na internetových stránkách spravovaných orgány EU
- pomoci s hledáním informací odbornějšího charakteru. V případě potřeby oslovíme vaším jménem odborníka z Evropské komise.
- poskytnout příslušné kontaktní údaje, abyste získali odpovídající radu a relevantní zdroje dalších informací.
- poskytnout informace, které jsou aktuální a věcně správné a odpovídají standardům veřejné služby. Upozorňujeme, že naše odpovědi nejsou právně závazné.
Jaké služby neposkytujeme
Služba Europe Direct bohužel nemůže:
- přijímat či přeposílat stížnosti/problémy (můžeme vám ale sdělit, na koho se v dané věci obrátit)
- vyjadřovat se k politickým opatřením EU
- poskytovat právní poradenství nebo výklad právních předpisů EU
- řešit záležitosti, které nespadají do oblasti působnosti EU
- pomáhat s propagací vašich politických názorů na otázky EU Chcete-li se vyjadřovat ke konkrétním návrhům EU, můžete tak učinit na této internetové stránce či nás sledovat na sociálních sítích, kde můžete přidat svůj komentář. Určitý vliv na proces tvorby politik EU můžete mít rovněž prostřednictvím veřejných politických diskusí, které se pořádají se zvolenými zástupci na vnitrostátní a evropské úrovni.
Jak služby Europe Direct využívat
Naše služby jsou poskytovány zdarma. Můžete nám bezplatně zavolat odkudkoli z EU na linku 00 800 6 7 8 9 10 11. Ve výjimečných případech se může stát, že vám telefonní operátor odmítne přístup nebo vám hovor zpoplatní. Z tohoto důvodu jsou v jednotlivých státech k dispozici ještě vnitrostátní telefonní linky.
Rovněž nám můžete napsat e-mail. Pokud nám voláte ze země mimo EU, bude vám účtován poplatek podle standardní sazby. Dále je možné využít volání po internetu.
Mimo naši pracovní dobu (v pracovní dny od 9:00 do 16:00 SEČ) nám můžete zanechat zprávu na záznamníku, případně můžete vyplnit následující formulář a my se vám ozveme.
Na písemné dotazy obvykle odpovíme do 3 dnů. U složitějších dotazů to však může trvat déle. Na telefonát reagujeme v průměru do 15 vteřin.